2014
Posted Tuesday, 31 December 2013 // 21:07
Assalamualaikum. .

IT'S ALREADY 2014 !

Okay dah masuk 2014. Banyak lah kata-kata semangat yang sedang aku tulis untuk diri aku sendiri. Kalau nak suruh orang yang tuliskna mesti lah penuh dengan kata-kata negatip. Yerr daak? So banyak benda yang aku dah semakin faham mengenai hidup. Belajar itu ini. Paling yang aku nanti-nanti *masuk uni* dah pun tercapai. Cuma perlu diperbetulkan sikit kemalasan ni. Semoga tahun baru akan lebih beri aku semangat dan kematangan dan menjadi lebih solehah. Amin.

Okay lah u'allss tu je yang i'alls nak cerita. Byeeee xx
0 Comments:

Post a Comment

Thanks for your comment(s)

... Back to the blog?

http://azzazuwany.blogspot.com/